Har du fått en felaktig vara eller om hela försändelsen är fel så rättar vi självklart till det!

Gör så här om du har fått fel vara eller leverans:

Mejla vår kundservice via kontaktformulär nedan. Vi besvarar mejl inom 24 timmar på vardagar. Ju mer kompletta uppgifter du har, desto snabbare kan vi hantera ditt ärende:

  • Ange att det gäller fel vara i leverans 

  • Ditt ordernummer, 10 siffror

  • Den felaktigt levererade varans titel/benämning

  • Den felaktigt levererade varans artikelnummer, för böcker alltid 13 siffror (ISBN), för "Övrig vara" oftast 13 siffror 

  • Bifoga foto på den felaktigt levererade varan 

  • Den saknade varans artikelnummer (ISBN-nummer), för böcker alltid 13 siffror (ISBN), för "Övrig vara" oftast 13 siffror

Kundservice hjälper dig vidare med de uppgifter som behövs för kostnadsfri retur och för att du ska få rätt vara skickad till dig. Observera att du inte kan reklamera fel vara köpt online i butik. 

Tillbaka till Akademibokhandeln