Om du tror att ditt paket har försvunnit, börja med att försöka spåra paketet.
Det gör du via den spårningslänk du fick i vårt leveransmejl, som talar om att paketet är på väg till dig:
- Klicka på spårningslänken i mejlet.
- Klicka sedan på "Status" på sidan du får upp.
- På nästa sida kan du se paketets väg och status.
Om du inte lyckas spåra paketet och behöver reklamera:
Mejla vår kundservice via kontaktformulär nedan. Vi besvarar mejl inom 24 timmar på vardagar. Ju mer kompletta uppgifter du har, desto fortare kan vi hantera ditt ärende:
- Ange att det gäller försvunnet paket.
- Ange ditt ordernummer, 10 siffror.
- Beskriv vad som har blivit fel.
Kundservice hjälper dig med att få en ersättningsleverans. Observera att du inte kan reklamera ett försvunnet paket köpt online i butik.
Tillbaka till Akademibokhandeln