Om du tror att ditt paket har försvunnit, börja med att försöka spåra paketet.

Det gör du via den spårningslänk du fick i vårt leveransmejl, som talar om att paketet är på väg till dig:

  • Klicka på spårningslänken i mejlet.
  • Klicka sedan på "Status" på sidan du får upp.



  • På nästa sida kan du se paketets väg och status.


Om du inte lyckas spåra paketet och behöver reklamera:
Mejla vår kundservice via kontaktformulär nedan. Vi besvarar mejl inom 24 timmar på vardagar. Ju mer kompletta uppgifter du har, desto fortare kan vi hantera ditt ärende:

  • Ange att det gäller försvunnet paket.
  • Ange ditt ordernummer, 10 siffror.
  • Beskriv vad som har blivit fel.


Kundservice hjälper dig med att få en ersättningsleverans.

Observera att du inte kan reklamera ett försvunnet paket köpt online i butik.


Tillbaka till Akademibokhandeln