Ett presentkort ska alltid laddas i samband med köp, men ibland blir det fel.
Om du märker att du har fått ett oladdat kort köpt i butik gör så här:
- Ta med presentkort och kvitto till den butik där köpet gjordes så hjälper de dig.
- Har du fått ett presentkort som gåva behövs även i detta fall kvitto för att kortet ska kunna laddas i efterhand.
Om något går fel vid beställning av digitalt presentkort:
- Om din beställning av presentkort på akademibokhandeln.se avbryts och du är osäker på om det har gått igenom, eller
- om du tror att köpet är genomfört men du inte har fått någon kvittens, eller det inte kommer upp någon betalning hos Klarna, eller
- om köpet har gått igenom men något annat har blivit fel, t ex fel mejladress eller mobilnummer till mottagaren,
- kontakta kundservice via kontaktformulär nedan.
För snabbare hantering ange så tydliga och många uppgifter som möjligt
Tillbaka till Akademibokhandeln