Ett presentkort ska alltid laddas i samband med köp, men ibland blir det fel.
Om du märker att du har fått ett oladdat kort köpt i butik gör så här:
Ta med presentkort och kvitto till den butik där köpet gjordes så hjälper de dig
Har du fått ett presentkort som gåva behövs även i detta fall kvitto för att kortet ska kunna laddas i efterhand
Om något går fel vid beställning av digitalt presentkort:
Om din beställning av presentkort på akademibokhandeln.se avbryts och du är osäker på om det har gått igenom, eller
om du tror att köpet är genomfört men du inte har fått någon kvittens, eller det inte kommer upp någon betalning hos Klarna, eller
om köpet har gått igenom men något annat har blivit fel, t ex fel mejladress eller mobilnummer till mottagaren;
kontakta kundservice via kontaktformulär nedan. För snabbare hantering ange så tydliga och många uppgifter som möjligt
Tillbaka till Akademibokhandeln
Tillbaka till Akademibokhandeln