Ett presentkort ska alltid laddas i samband med köp, men ibland blir det fel.

Om du märker att du har fått ett oladdat kort köpt i butik gör så här:

  • Ta med presentkort och kvitto till den butik där köpet gjordes så hjälper de dig

  • Har du fått ett presentkort som gåva behövs även i detta fall kvitto för att kortet ska kunna laddas i efterhand

Om något går fel vid beställning av digitalt presentkort:

  • Om din beställning av presentkort på akademibokhandeln.se avbryts och du är osäker på om det har gått igenom, eller

  • om du tror att köpet är genomfört men du inte har fått någon kvittens, eller det inte kommer upp någon betalning hos Klarna, eller

  • om köpet har gått igenom men något annat har blivit fel, t ex fel mejladress eller mobilnummer till mottagaren;

kontakta kundservice via kontaktformulär nedan. För snabbare hantering ange så tydliga och många uppgifter som möjligt

Tillbaka till Akademibokhandeln