Reklamation av presentkort
	 	
			
			Skriv ut
 		
	
	
	
  	
	
	
	
		Ett presentkort ska alltid laddas i samband med köp, men ibland blir det fel.
Om du märker att du har fått ett oladdat kort köpt i butik gör så här:
- Ta med presentkort och kvitto till den butik där köpet gjordes så hjälper de dig
- Har du fått ett presentkort som gåva behövs även i detta fall kvitto för att kortet ska kunna laddas i efterhand
Om något går fel vid beställning av digitalt presentkort:
- Om din beställning av presentkort på akademibokhandeln.se avbryts och du är osäker på om det har gått igenom, eller
- om du tror att köpet är genomfört men du inte har fått någon kvittens, eller det inte kommer upp någon betalning hos vår betalpartner, eller
- om köpet har gått igenom men något annat har blivit fel, t ex fel mejladress eller mobilnummer till mottagaren;
kontakta kundservice via kontaktformulär nedan. För snabbare hantering ange så tydliga och många uppgifter som möjligt.
	
  
  
	
	
		
  
            
  
  			
  			
            
		
	 
	
	
 
	
	
			
		 
		
		
  		
		
		 
		
		